Alla inlägg den 26 november 2009

Av Malin Strömqvist - 26 november 2009 19:06

Nu sitter jag i soffan framför dator.

Jocke och Saga ligger i soffan dom också o halv sover?

Vilka svin :P

Wilma har somnat i babysittern hon.

Saga har varit feberfri hela dagen, så jag hoppas det fortsätter så nu bara!

Vore ju helt underbart om allt var över.

Gud så glad jag skulle bli :)

Men man vågar ju inte ropa hej ännu, tänk om det skulle komma tillbaka feber ikväll? Det vore ju just typist bara för att man börjar pusta ut.


Aja, nu ska jag ta o få nå liv i dessa soffpotatisar!

Kanske dra ut dom på en kort prommis?

Seeeya!

Av Malin Strömqvist - 26 november 2009 15:34

Hmmm..

Sitter man här igen framför datorn och funderar..

Vet inte vad jag vill.. aaa att dessa hundar ska vara sånt stort problem :p

Jag vill så gärna ha en, och när jag väl tänkt köpa mig en så vet jag inte vad jag ska ha för hund ens en gång?

Det är så svårt..

Tror på fullaste allvar att jag haft både telefon och mejl kontakt med minst 30 olika kennlar senaste 4 dagarna!


Hur ska detta sluta?

Av Malin Strömqvist - 26 november 2009 01:47

Tjena eller Godnatt!

Nu ska jag gå o lägga mig så jag klarar av att vara en människa imorron.

Har varit uppe alldeles för länge.

Saga fick sova i sin säng inatt, hennes feber hade sjunkit så jag tänkte att då kunde hon få sussa där i natt.

Om hon vaknar så får hon självklart komma upp till mig, eller oss o sova! :)


Jocke har gått o lagt sig.

Jag som hade tänkt att vi skulle se film, men jag fastnade i telen med mamma :D

Vi hade som vanligt så mycket att prata om <3 Söt mamma!

Tur jag har henne!!


Även att jag inte fick ta mig nått bad i kväll heller..

Nej det blev en gammal hederlig snabbdusch!

Men det funkar ju det också :P

Man blir ju ren hur som helst.


Nu ska jag ta o gå o lägga mig jag med.

Innan Jocke tror jag svimmat eller nått :P

GODNATT!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards