Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Mer snö, folket!

Av Malin Strömqvist - 30 november 2009 18:25

  

Haha, ja lite mer snö skulle faktist bara göra nytta :D

Känns så mysigt när det är snö ute!

Min karl ska väl börja bege sig mot Övik nu o hämta Linda!

Hon var inne hos fotografen nu o fotas.

Så hon är nog klar tills han är där!

Ska ut o ta en cigg med honom nu innan han åker! :)


Nu åkte han o nu har vi varit ute o rökt!

Saga är jätte trött o somnade fram o tillbaka i soffan nyss.

Inte bra, men hon var ju så trött.

Får hoppas att dom 15 minuterna inte gör så stor skada ikväll då hon väl ska lägga sig o sussa för natten :)

Men det ska nog gå bra!


Moa och Albin har varit här idag o Saga o Albin lekte som toka

som vanligt :) Även att dom härjade med små kattungarna som nu är 4 veckor!

Dom är så otroligt söta så det är inte klokt :)

Undra vad dom ska tycka om en valp?

Haha, men det går nog bra ;)

Deedee o Vito lär ju bli lyckliga iallafall, även att Vito tycks tro han är en hund eller något annat slags större djur?

Han har problem den katten..

Han attackerar oss och river ner allt, stolar flyger när han får sina spel..

Och han biter på skor?!

Vet inte vad det tagit åt honom? :P haha men han blir bara värre o värre!!

Moa o Albin fick se våran nya hund.

Det är typ bara dom förutom familjen som vet vad det är för en vi ska ha!

Roligt, o spännande att göra alla så nyfikna!

Haha :) Men jag kan garantera att den är helt vansinnigt sööööt!

Bara 13 dagar kvar tills den är här hemma.

Vi längtar, antar att Sagis längtar mer än mig om de nu är möjligt!


Det ska bli så roligt, jag lääängtar såååå!!

Nu ska jag ringa till mamma o surra lite med henne! :)

Synd att jag inte är anmäld till Stora Sthlm utsällningen annars hade jag ju kunnat visa upp min lilla valp!

Men det är nog bättre o träna lite mer innan.

Så kanske man drar till Sthlm nästa år istället o går på utställningen!


Jocke skulle först åka till Långsele nu iallafall o låna pappas nya bil.

Svin snygg är den, han fick den i fredags tror jag de var?

Huuuur fin som helst är den :)

Önskar jag vore en bilförsäljare jag med, så jag kunde få nya bilar jämt!

Haha :-) Mamma o pappa är såna svin, kör alltid så nya o fina bilar!

Fast jag är jätte nöjd med våran bil vi har nu också, hur bra som helst!

Den är nog den bästa den med :-)

En bra jävel helt enkelt, men de är väl alla Volvo ;) hööööh!!


Nu ska jag ta o härja lite med Saga!

Ringa mamma skulle jag också göra jaaah!

HEJSVEJS! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards