Alla inlägg under november 2009

Av Malin Strömqvist - 10 november 2009 12:51

Idag ska vi till tandlärkarn kl 16.00

Nu har vi nyss ätit lunch, eller Saga iallafall! :P

Håller på att sova ner Wilma just nu!

Saga sitter här med mig i soffan o myyyser :) <3


Snart kommer Susanne o Theo också!

Roligt :)

Ska bli spännande, jag har aldrig sett Theo i verkligheten! :)

Sen skulle kanske Madde komma också som jag fattade mamma!

Så då ska Sagis o Novis leka som toka som vanligt då!


Nu ska jag mysa med mina små flickor :)

Pöss!!

Av Malin Strömqvist - 10 november 2009 00:02

You make me sick!


Tycker bara att alla jävlar ska sluta lägga sig i hennes liv!


Tänkt på att skaffa ett eget kanske?

Hennes liv och hennes beslut..

Men du verkar inte vara intresserad av att leva ditt egna liv..

Nej, urs vad hemskt, tycks du tycka!

Istället så försöker du att leva hennes gammla..

Att du inte skämms?

Dessutom så mår jag bara dåligt av att tänka på hur fruktansvärt falsk du är.


GODNATT!




Här ligger min största lycka och sussar så sött :)

 

En liten bild på världens finaste flicka!

ENJOY! <3 



Av Malin Strömqvist - 9 november 2009 16:50

              


Lite bilder från igår på Nova o Saga!

Och mamma o små tjejerna :D

Nova var så snabb när vi skulle fota, då sa hon bara nu äre klart..

Hon hade väl som vanligt någonting mycket viktigare som väntade :P

Haha! :)


Nu sitter jag iallafall o väntar på att älsklingen ska sluta!!

Bara 10 minuter kvar nu :)

Skönt, ska bli mysigt när han kommer hem.

Då ska vi äta nå gott :) Jag är ju helt utsvulten ja :P

Man är ju som ett svin, nejdå!! haha..


Wilma är vansinnig så jag ska väl ta o underhålla henne nu..

Hon slog just upp sina blå eftersom hon legat o sovit..

Hon hann bara vakna så var hon rosenrasande? :P haha

Dom har ju sina idéer, dessa barn!!

Sagis hon ligger snällt o myser med mig hon! ;) tur det är ordning på henne iallafall!


Ne nu ska jag fundera över vad det blir till middag o underhålla mina små kära barn!

Även att jag har en rökpause som väntar mig ;)

Bye bye!

Av Malin Strömqvist - 9 november 2009 12:04

Ringde tandläkaren idag iallafall, dom sa att dom antagligen inte kunde göra något.

Men att det inte lät nå allvarligt o sånt!

Så det känns ju som en sten som lättade från mitt hjärta iallafall :)

Bad ändå om en tid så dom kunde kolla för säkerhetsskull!!

Så imorron kl.16.00 ska vi dit o visa tänderna!

Saga vill inte säger hon, men det är såklart hon inte vill :P hon är ju tvärt imot allt numera!

Haha, min lilla trotstjej! :P


Nu sitter jag i soffan o har nyss sovit ner Wilma.

Saga sitter brevid mig o killar mig på ryggen! :) Hon är ju bara föööör go min lilla prinsessa!

Fick även ett sms av min älskling nyss :) han är så fin o snäll jocke <3

Wilma ligger o suger på tummen för fullt, så otroligt sött!

Tänk att båda mina små tjejer skulle börja suga på tummen?

Så roligt att även lilla Wilma gör det.

Så otroligt sött ;)


Nu ska jag ut o ta mig en ciggah!

Sen ska jag in o sminka mig lite o sätta på mig nå anständiga kläder :P

Sen blire till o storstäda!!

Jobbigt, men guuuud så sköt när det är rent o fint o KLART! :P

Då det luktar gott o är fräscht överallt :)

Man får väl göra ett ryck nura, fast jag är såååå trött!!


bye bye!

Av Malin Strömqvist - 9 november 2009 00:35

Idag har vi varit hos mamma o pappa o ätit middag o tårta!

Göttans ;)

Hela familjen var där utom Jensa, han åkte till sin pappa efter jakten! :)

Och mamma slutade inte förren kl 20.00

Sen har vi inte gjort så mkt mer :)

Åkte hem ganska sent o var ute o snurra runt lite o bara mys åkte!

Båda barnen sover som stockar ;) som tur är! haha..


Jocke står i duschen, o sen ska vi sussa tror jag!

Eller jag är trött så jag måste sussa ja!!

Imorron ska jag ringa folktandvården o höra vad dom tycker om Sagas tand! :)

Hoppas jag får en tid o får komma förbi o visa upp mitt lilla skrälle!

Sen ska en kille komma o titta på ena barnvagnen som jag ska sälja bort.

Dumt att ha två när jag inte kan dra dom samtidigt :p

Måste ju ha en syskonvagn nu jaa!!

Å självklart så ska jag ha storstädning här imorrron.. pjuuuuh!

Jobbigt, men det behövs verkligen!!

Känns ju så otroligt skönt när det är klart! :) Så aa, imorron blire rent o fräscht här!


Nu ska jag läsa andras bloggar o spela lite tetris medans Jocke står i duschen.

Kanske ser klart johan falk filmen som jag fortfarande inte sett slutet på..

Men orkar man, det är frågan de? :)

Nee, godnatt med er!!

Av Malin Strömqvist - 8 november 2009 12:25

HÄRLIGA SÖNDAG!


Madde hämtade Agda halv fyra i morse.

Satt uppe tills dess.. även att Saga vaknade också o hade drömt något!

Så när jag skulle gå o ta mig en snabb dusch så slutade det hela med att vi satt o badade!

Sen gick jag ut med hunden till Madde o sen vara bara gå in o sussa!

Så trött.. svin trött nu med!

Skulle nog kunna sova heeela dagen.. men det går ju icke!

För min kille har ju tydligen paxat sängen hela dagen! :@

Driver mig till vansinne alltså.. men men, jag får väl lägga mig i tid ikväll då!

Idag är det farsdag också :D Grattis pappa på farsdag!

Ska åka till pappa så fort som min kille behagar att stiga upp :P snart hoppas jag!!


Imorron ska jag ringa folktandvården också, o hoppas att Saga får komma dit o få sin tand lagad!

Dom lagar nog med lite porslin skulle jag tro.

Fast jag har tandbiten kvar om dom skulle vilja ha den, tur! :)


Nu ska jag mysa vidare i soffan med min Saga!

Får se vad dagen har att erbjuda!! :)

Bye bye! :)

Av Malin Strömqvist - 8 november 2009 00:54

  

Snygg bilden på min älskling då ;) haha!!


Nu är iallafall min Jocke hemma.

Känns skönt!

Väntar på att kl. ska bli 02.00 antar att Madde ska ha med sig hunden sin hem då.

Saga som ville ha kvar den.

Men elaka Madde ska väl ha hem våran lilla Haggan som vi kallar hon :D

Jocke sitter bara o spelar nå krigsspel på X-box!

Så man är ju lite irriterad.

Men jag ska nog se klart biten på sista Johan Falk filmen som jag missade igår.


Sen ska jag SOVA!!

Är så fruktansvärt trött ikväll alltså!! :)

Så sova behöver jag verkligen göra!

Ska bli så otroligt skönt att få lite sömn!! :D


Nu ska jag se film o dricka coca sen lämna tillbaka valpen o sen ÄNTLIGEN SOVA!!

Pöss o godnatt!

Av Malin Strömqvist - 7 november 2009 22:40

            


Ja nu sitter man hemma ensam!

Eller jag har ju iallafall Agda som ligger brevid mig fast hon sover ju hon med.

Mina små flickor sussar gott dom med!

Jocke därimot är i Sundsvall o hämtar en kompis åt Dalmir som kom med tåget!

Så man sitter här ensam o bloggar!

Bjuder på lite bilder från idag o i från i förrgår!


Funderar på att gå ut o röka snart också.. kanske ska väcka Agda o bära ut hon med..

Hon verkar då inte ha några som helst planer på att stiga upp.

Hon bara sover o sover!

Hon somnade i soffan på en gång vi kom hem.. sen har hon sovit!!

Helt utslagen :P haha!

Så söt så!! :)


Hoppas Jocke köper med nå godis åt mig från Sundsvall nudå.

Annars blir man ju besviken :P

Men han sa att han skulle göra det! :) Längtar!

Är så chokladsugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!

Kanske får köra negerbollar...?

Men jag har ju inget pärlsocker.. så det suger ju!

Kockos har jag, men det är ju inte lika göttans :P haha!

Men man får väl offra sig för kockoset då... verkar ju inte bättre!!

Jocke kommer ju inte hem på närmsta timmen, o innan dess har jag nog rökt ihjäl mig om jag inte fått i mig nå gotta :P haha! nejdå, men vore ju gott med negros också! :)


Hemskt mycket liv här på vallåkers ikväll..

Vet inte vad det är frågan om?

Tror att dom som bor brevid håller på att möblera om eller något dylikt?  :P

Nee, men det låter ju lite mysko.. det är väl barna som river stället!


Iallafall så har Saga och Novis fått en ny sparkbil av mopparn idag! ;)

Såååå häftig, en lite C30!

Haha, ah fett snygg var den, super häftig allltså!!!

Dom är båda väldigt stolta och lyckliga över den! ;) hehe!


Nu måste jag ta mig en rökpause o gå ut med Haggan! :)

Yooooooo!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards